Bart van der Kooi
Bart is marketeer in hart en nieren. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring in online marketing en communicatie. Hij ondersteunt Hoffman Krul & Partners als marketeer en sparringpartner op het gebied van communicatie en website.
Bart is marketeer in hart en nieren. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring in online marketing en communicatie. Hij ondersteunt Hoffman Krul & Partners als marketeer en sparringpartner op het gebied van communicatie en website.
“Ik ben perfectionist, omdat de details de uitstraling van het geheel beïnvloeden. Dit belet me echter niet om ook creatief en innovatief te zijn. Oog voor detail en out-of-the-box denken gaan mijns inziens prima samen.”
“Misschien een beetje cliché, maar ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ geldt in grote mate voor mij. Ik maak stappen als ik zaken oppak die ik nog niet eerder heb gedaan.”
“Onderzoekt alles en behoudt het goede. Door te leren van de successen van anderen, kan je meer tijd besteden aan onderzoek doen naar wat je nog niet zeker weet. Consultants zoals bij HKP nemen veel ervaring en kennis van andere organisaties in wonen en zorg mee, zodat deze organisaties niet opnieuw het wiel uit hoeven te vinden. Dat is de pré van de jarenlange ervaring van het team van HKP.”
“In mijn vrije tijd houd ik er van om te sporten. Met hardlopen, fitness en mountainbiken blijf ik fit. Maar ook voor snowboarden, skeeleren en tennis kan je me wakker maken.”
“Net zoals in mijn werk, help ik ook anderen in mijn vrije tijd. Zo heb ik samen met mijn vrouw een stichting om de hygiëne en het onderwijs rond een basisschool in een arme wijk in Nairobi (Kenia) te verbeteren. Daarnaast bezoek ik wekelijks een vluchtelingengezin uit Afghanistan, die ik ondersteun met taal, administratie en financiën.”